The Modern Direct Marketing in Practice – Viktoria Antalová
Viktoria Antalová
Bachelor's thesis
The Modern Direct Marketing in Practice
The Modern Direct Marketing in Practice
Anotácia:
Hlavním cílem práce je podrobné vysvětlení klíčového konceptu moderního přímého marketingu. Práce také objasňuje význam přímého marketingu (DM) jako jedné z nejnevyhnutnějších součástí integrované marketingové komunikační strategie. Teoretická část odráží základní kroky přístupu moderního přímého marketingu, které jsou nezbytné pro implementaci DM do praxe. Definuje skutečné možnosti v této oblasti …viacAbstract:
The main aim of the thesis presents detailed explanations of the key concept of Modern Direct Marketing. Also, the thesis clarifies the importance of Direct Marketing (DM) as one of the most inevitable parts of an Integrated Marketing Communication Strategy. The theoretical part reflects essential steps of the Modern Direct Marketing approach necessary for implementing DM in the practice. It defines …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n8a9d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová