Analýza internetového marketingu Citibank – Jan Rytíř
Jan Rytíř
Diplomová práce
Analýza internetového marketingu Citibank
Internet Marketing Analysis of Citibank
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou internetového marketingu společnosti Citibank. Hlavním cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky prezentace banky na internetu a navrhnout doporučení pro další rozvoj. Toho bude docíleno především provedením analýz přístupnosti a použitelnosti internetových stránek, PPC reklamy, SEO a komunikace na sociálních sítích. Druhotným cílem je zhodnocení využití …víceAbstract:
The diploma thesis deals with Citibank internet marketing analysis. The main goals of the diploma thesis are to identify strenghts and weaknesses of Citibank internet presence and to recommend development changes. These will be achieved mainly by performing analysis of web sites accessibility and usability, PPC advertising, search engine optimalization and social media marketing. Secondary goal is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28668
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28668
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova