Ing. František Hladík
Bakalářská práce
Srovnávací reklama
Comparative advertising
Anotace:
Bakalářská práce provádí analýzu právní úpravy nekalé soutěže a konkrétně srovnávací reklamy v obchodním zákoníku. Výsledky teoretického zkoumání jsou komparovány na příkladech ze soudní praxe. Součástí teoretické části práce je analýza pojmu reklama a srovnávací reklama. Dále je uváděn stručný popis historie pojmu reklama a důležité aspekty psychologie reklamy. Praktická část obsahuje praktické příklady …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses unfair-competition legislation, specificaly comparative advertising in the comercial code. The results of the theoretical part is compared with the examples of judicial practice. Component of the theoretical part is an analysis of the concept of advertising and comparative advertising. Further there is a brief description of history of advertising concept and important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jeb9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova -
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Nekalá soutěž se zaměřením na klamavou a srovnávací reklamu
Vladimíra Marušíková -
Nekalá soutěž se zaměřením na klamavou a srovnávací reklamu
Nela Graclíková -
Srovnávací reklama
Michaela Kostrounková -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů