Alternativní vzdělávací programy v mateřských školách a jejich vlastnosti a funkce – Markéta BUMBALOVÁ
Markéta BUMBALOVÁ
Bakalářská práce
Alternativní vzdělávací programy v mateřských školách a jejich vlastnosti a funkce
Alternative educational programs in kindergartens and their properties and functions
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou alternativní vzdělávací programy v mateřských školách a jejich vlastnosti a funkce. Teoretická část vymezuje pojem alternativní škola a alternativní vzdělávání a pojednává o vzniku a vývoji alternativních vzdělávacích programů. Zaměřuje se na vlastnosti a funkce Montessori, Waldorfských, Daltonských, Jenských a Freinetovských programů MŠ. Hlavním cílem této bakalářské …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is alternative educational programs in kindergartens, their characteristics and their functions. The theoretical part defines the term alternative school and alternative education and discusses the origin and development of alternative educational programs. It focuses on the characteristics and functions of Montessori, Waldorf, Dalton, Jena and Freinet kindergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2022
- Vedoucí: PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUMBALOVÁ, Markéta. Alternativní vzdělávací programy v mateřských školách a jejich vlastnosti a funkce. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní vzdělávací programy v Moravskoslezském kraji
Markéta ZAVADILOVÁ -
Vzdělávací programy mateřské školy státní vs. mateřské školy soukromé
Jana Rolková -
Aktivní zóny a animační programy k výstavě Poklady Vysočiny
Dominika Pýchová -
Přeměna běžné mateřské školy ve vzdělávací instituci využívající alternativní vzdělávací program Montessori
Kateřina Hálová -
Alternativní a inovativní vzdělávací programy mateřských škol
Klára STAŇKOVÁ -
Výchovně vzdělávací programy současných mateřských škol
Taťána SOUKALOVÁ -
Waldorfská škola a důvody rodičů pro její výběr
Barbora ŠOLTÉSOVÁ -
Waldorfská škola a důvody rodičů pro její výběr
Kristýna Weberová