Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení – Bc. Pavel Michalec
Bc. Pavel Michalec
Master's thesis
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
The Utilisation of Celebrity in the Advertisiment
Anotácia:
Diplomová práce obsahuje teoretické poznatky o celebritách a celebrity endorsement, o referenčních skupinách v souvislosti s celebritami jako doporučovateli jednotlivých produktů a služeb, o celebritách v reklamních sděleních, důvodů využívání celebrit v reklamních sděleních, jejich výběru, způsobu práce a přínosů a rizik s tím spojených. V praktické části diplomová práce představí osobnost Jaromíra …viacAbstract:
The Master's thesis contains the theoretical knowledge about celebrities and celebrity endorsement, the reference groups in connection with celebrities as an endorser of individual products and services, celebrities in advertising, reasons for use of celebrities in advertising, selection process, way of use and the benefits and risks associated with it. The practical part of the thesis presents personality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qvsf6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Využití celebrit v marketingové komunikaci
Klára Pokorná -
Vliv celebrit na spotřební chování mladých
Roman Veis