Szilárd László Birk

Bakalářská práce

Porovnanie marketingových stratégií Erste Bank a Unicredit Bank v Maďarsku

Comparing the marketing strategies of the hungarian Erste and UniCredit Banks
Abstract:
In my thesis I would like to show why most foreign banks of the region, which operate efficiently, can be found in Hungary. Through the marketing strategies of two foreign banks (Erste and Unicredit) I am going to demonstrate how a bank’s acquired positions can be retained or possibly strengthened and how client circles can be retained or increased even in the time of economic recession.
Abstract:
Vo svojej záverečnej práci by som chcel objasniť príčinu toho, prečo v rámci regiónu funguje najviac úspešných zahraničných bánk v Maďarsku. Prostredníctvom marketingovej stratégie dvoch bánk so zahraničnou účasťou (ERSTE, UniCredit) priblížim spôsob, akým môže banka udržať, prípadne posilniť svoju vybudovanú pozíciu aj v čase krízy, respektíve ako sa dá udržať alebo rozšíriť okruh klientov.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2012
  • Vedoucí: Dr. László Simig
  • Oponent: Ing. Alois Rous, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management