Bc. Renata ŠVANDELKOVÁ

Diplomová práce

Sociálně nežádoucí jevy v prostředí Armády ČR a možnosti jejich řešení.

The Sosially undesirable phenomena in the Czech Army and possibilities of their resolution
Anotace:
V mé diplomové práci s názvem ?Sociálně nežádoucí jevy v prostředí Armády ČR a možnosti jejich řešení? jsem se zaměřila, jak již z názvu vyplývá, sociálně nežádoucí jevy, které se v současné době vyskytují v naší armádě. Práce se skládá s teoretické a praktické části. Teoretická část je složena ze dvou kapitol. První má název ?Sociálně nežádoucí jevy a prevence jako možnost jejich řešení?. Zde se všeobecně …více
Abstract:
In my graduation theses called ?Socially undesirable phenomenons in the Army of the Czech Republic and possibilities of their solving? I focused, as follows from the title of my work,on socially undesirable phenomenons, which currently occure in our army. The work consists of the teoretical and the practical part. The teoretical part consists of two chapters. The first is called ?The socially undesirable …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2010
Zveřejnit od: 22. 3. 2010
Identifikátor: 16913

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Antonín Řehoř, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVANDELKOVÁ, Renata. Sociálně nežádoucí jevy v prostředí Armády ČR a možnosti jejich řešení.. Brno, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 3. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika