Stav a vývoj teorie a praxe strategického managementu – Ing. Alena Kopfová, Ph.D.
Ing. Alena Kopfová, Ph.D.
Disertační práce
Stav a vývoj teorie a praxe strategického managementu
State and development of the theory and practice of strategic management
Anotace:
Disertační práce „Stav a vývoj teorie a praxe strategického managementu“ se zabývá strategickými aktivitami a jejich aplikací v organizaci, přičemž se zčásti zaměřuje i na organizace veřejné správy. Hlavním cílem této práce je „vytvořit model úrovní přejímání strategických aktivit v organizaci a identifikovat faktory působící na základní úrovně tohoto modelu“. Za tímto účelem je tedy nejprve prozkoumán …víceAbstract:
Doctoral thesis "State and development of the theory and practice of strategic management" deals with the strategic activities and their application in the organization; it focuses partly on the organizations of public administration. The main objective of this thesis is "to create a model of levels of adoption of strategic activities in an organization and to identify factors influencing the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/znjrd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 3. 2012
- Vedoucí: prof. Ing. Ivan Vágner, CSc.
- Oponent: prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA, prof. Ing. Emil Svoboda, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích
Kateřina Večerková -
Strategický plán rozvoje kulturních aktivit města Olešnice pro rok 2018
Andrea Báčová -
Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game
Michal Jilka -
Analýza marketingových aktivit společnosti zabývající se výrobou zdravotnických prostředků
Noémi Orosz -
Strategický marketingový plán rozvoje a rozšíření obchodních aktivit strojírenské firmy
Lukáš Novosad -
Koncepce podpory volnočasových aktivit ve městě Kopřivnici
David MONSPORT -
Strategický management ve vybraném podniku
Stanislava Šulcová -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov