Současná situace českých vydavatelství v alternativní a undergroundové hudbě – Terezie Kovalová
Terezie Kovalová
Diplomová práce
Současná situace českých vydavatelství v alternativní a undergroundové hudbě
Current situation of czech publishing in alternative and underground music
Anotace:
Tato práce se zabývá otázkou, zda je vůbec možné zpopularizovat nebo proslavit alternativní či undergroundový projekt. K analýze jsem si vybrala pět vydavatelství, Minority records, Starcastic, Polí5, Citysurfer a Quazidelict. Původně jsem do práce chtěla zahrnout také vydavatelství a happeningovou agenturu AM180 spolu s jejich festivalem Creepy Teepee, ale i přes opakovanou snahu se mi nepovedlo zkontaktovat …víceAbstract:
This thesis engages the question of whether it is even possible to popularize or proclaim alternative or underground project. For the analysis, I chose five publishers, Minority records , Starcastic , Polí5 , Citysurfer and Quazidelict . Originally I wanted to work also include publishing a happening agency AM180 together with their festival Creepy Teepee, but despite my repeated attempts I failed …víceKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
ediční problematikaKlíčová slova
undergroundKlíčová slova
hudební vydavatelstvíKlíčová slova
alternativní hudbaObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří ŠTILEC
- Oponent: Roman BĚLOR
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební management
Práce na příbuzné téma
-
Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele
Kristýna Nová -
Příspěvek ke studiu dějin Spojených států amerických: hudba a její vliv na americkou společnost šedesátých let dvacátého století
Lenka Treutnerová -
Underground to Everywhere: The London Underground in British Urban Fantasy at the Turn of the 21st Century
Monika Markéta Šmídová -
Interpretační analýza stylu Kennyho Garretta na albu Seeds from the Underground
Mário Belák -
Český hudební underground od 70. let po současnost s přihlédnutím k vývoji organizačních aspektů
Kateřina Hejlová -
Measuring the Underground Trade in Code Signing Certificates
Kristián Kozák -
Spolupráce Andyho Warhola s The Velvet Underground a jeho angažovanost na hudební scéně
Aneta Weinertová -
Hudební underground a třetí české hudební obrození (Český underground a Ivan Martin Jirous)
Natálie Knittlová