Bc. Zuzana Nováková

Bakalářská práce

Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu festivalu Mighty Sounds a jeho následnou inovací a návrhů na změny a úpravy. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingového mixu a event marketingu. Dále se teoretická část zaměřuje na historii hudebních festivalů. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na marketingový mix festivalu …více
Abstract:
This BA thesis is dedicated to an analysis of the marketing mix of the Mighty Sounds music festival and to its subsequent innovation and suggestions for changes and improvements. The theoretical part of the thesis defines the key terms of marketing mix and event marketing. Furthermore, the theoretical part focuses on the history of music festivals. In the practical part, the theoretical findings are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku