Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu – Bc. Zuzana Nováková
Bc. Zuzana Nováková
Bachelor's thesis
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu festivalu Mighty Sounds a jeho následnou inovací a návrhů na změny a úpravy. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingového mixu a event marketingu. Dále se teoretická část zaměřuje na historii hudebních festivalů. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na marketingový mix festivalu …viacAbstract:
This BA thesis is dedicated to an analysis of the marketing mix of the Mighty Sounds music festival and to its subsequent innovation and suggestions for changes and improvements. The theoretical part of the thesis defines the key terms of marketing mix and event marketing. Furthermore, the theoretical part focuses on the history of music festivals. In the practical part, the theoretical findings are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rxp7w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Hudební festival Mighty Sounds – případová studie
Michaela Oulehlová -
Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka
Barbora ČERNÁ -
Festival Let it Roll
Jan Braunšleger -
Regionální hudební festivaly v České republice. Festival Za poklady Broumovska.
Sára Nepilá -
Hudební festival – případová studie
Tereza Poláková -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků