Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu – Bc. Zuzana Nováková
Bc. Zuzana Nováková
Bachelor's thesis
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu festivalu Mighty Sounds a jeho následnou inovací a návrhů na změny a úpravy. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingového mixu a event marketingu. Dále se teoretická část zaměřuje na historii hudebních festivalů. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na marketingový mix festivalu …moreAbstract:
This BA thesis is dedicated to an analysis of the marketing mix of the Mighty Sounds music festival and to its subsequent innovation and suggestions for changes and improvements. The theoretical part of the thesis defines the key terms of marketing mix and event marketing. Furthermore, the theoretical part focuses on the history of music festivals. In the practical part, the theoretical findings are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/rxp7w/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Čihovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2017. Available from: https://theses.cz/id/d2iu2d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Hudební festival Mighty Sounds – případová studie
Michaela Oulehlová -
Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka
Barbora ČERNÁ -
Festival Let it Roll
Jan Braunšleger -
Regionální hudební festivaly v České republice. Festival Za poklady Broumovska.
Sára Nepilá -
Hudební festival – případová studie
Tereza Poláková -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků