Vliv nákupního chování spotřebitelů na výběr obchodní jednotky – Bc. Lukáš Krátoška, DiS.
Bc. Lukáš Krátoška, DiS.
Bakalářská práce
Vliv nákupního chování spotřebitelů na výběr obchodní jednotky
Anotace:
V této bakalářské práci je obsažena teorie nákupního chování a charakteristika vlivů působících na černou skříňku spotřebitele. Cílem práce je analýza faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele při výběru obchodní jednotky. Aby bylo dosaženo tohoto cíle, proběhl formou dotazníkového šetření sběr dat. Ten po vyhodnocení ukázal, podle čeho si zákazník vybírá obchodní jednotku, co ho naopak …víceAbstract:
This work contains a theory of shopping behavior and characteristics of the influences acting on the black box of the consumer. The aim is to analyze the factors that influence the shopping behavior of consumers when they choose a business unit. This goal was achieved by the conducting of data collection in the form of a questionnaire. The following evaluation showed the factors which are crucial for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ibxft/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2014
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adéla Pražáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
EU-decision making process and non-state actors
Huseyn Valiyev -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Proces výběru knih rodiči dětem předškolního věku se zaměřením na faktory ovlivňující tento výběr
Kateřina Jamborová -
Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih
Kateřina Jamborová