Augmented Reality Deformable Tracking – Michal Jankovič
Michal Jankovič
Bakalářská práce
Augmented Reality Deformable Tracking
Augmented Reality Deformable Tracking
Anotace:
Rozšírená realita je technológia, ktorá zlepšuje uživateľskú interakciu v reálnom prostredí pridaním virtuálnej informácie. Požiadavok pre rozšírenú realitu je schopnosť rozpoznať a sledovať objekty v prostredí. Sledovanie deformovateľných telies je obzvlášť náročné z dôvodu ich zložitého stavového priestoru. V mojej práci implementujem algoritmus pre deformovateľné sledovanie od Schulman et. al. za …víceAbstract:
Augmented reality (AR) is a technology enhancing user interactions in the real environment by super-imposing virtual information. A requirement for augmented reality is the ability to recognize and track objects in the environment. Tracking deformable objects is especially difficult due to their complex state space. In my thesis, I implemented the deformable tracking algorithm by Schulman et. al. utilizing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tvmrf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2021
- Vedoucí: doc. RNDr. Pavel Matula, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jan Čejka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití technologií virtuální reality a rozšířené reality v geoturismu
Dominik Beňo -
Srovnání paralelní implementace algoritmu PSO v OpenCL, CUDA a C++ AMP
Roman Hala -
Source-to-source compilation of mapped functions sequences in CUDA
Matúš Madzin -
Generátor efektivního kódu fúzovaných CUDA kernelů
Bedřich Lakomý -
Překladač jazyka C# do jazyka Nvidia CUDA
Jiří Zajíc -
Porovnání molekul proteinů za pomoci výpočtů technologie CUDA grafických karet nVidia
Tomáš Došek