Bc. Jakub Walla

Bakalářská práce

Použití IEZA modelu pro zkoumání vlivu zvukové složky digitálních her na imerzi

Use of IEZA Model for Exploring the Effects of Digital Game Sound on Immersion
Anotace:
Tato práce se zabývá použitím IEZA modelu herního zvuku pro zkoumání vlivu zvukové složky digitálních her na imerzi. Mezi různými pojetími imerze se především pracuje s třídimenzionálním modelem zvaným SCI, v jehož rámci je zmíněný vliv popisován. V poslední části stati dochází k aplikaci IEZA modelu na hru Left 4 Dead 2 (2009). Konkrétní aplikace pak ukazuje, zda-li je IEZA model vhodný pro zkoumání …více
Abstract:
The bachelor thesis discusses the use of IEZA model for exploring the effects of digital game sound on immersion. Among various concepts of immersion the thesis works with three-dimensional immersion model called SCI. In the last part of the work IEZA model is applied on the game Left 4 Dead 2 (2009). This application indicates whether IEZA model is suitable for examining sound component of this game …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Tomáš Bártek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta