Hana Kusýnová
Master's thesis
Analýza nákupního chování na trhu knih
Shopping Behaviour Analysis on the Book Market
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo vypracování návrhů a doporučení pro knižní trh prostřednictvím analýzy nákupního chování. Práce byla zaměřena zejména na kupní rozhodovací proces. Byla využita metoda elektronického dotazování prostřednictvím strukturovaného dotazníku. Pro výběr respondentů byly stanoveny kvóty dle pohlaví a věku. Data byla analyzována pomocí třídění prvního a druhého stupně, pomocí testů …moreAbstract:
The goal of my thesis is to develop proposals and recomendations for the Book Market throught Buying Behaviour Analysis. The work was mainly focused on the Purchase Decision Process. Electronic interview method was used through a structured questionaire. For the selection of respondents quotas were set by gender and age. Data were analyzed using the classification of the first and second degrees, using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113546
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Jana Valečková
- Reader: Hana Šůstková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková