Lucie Šperková

Doctoral thesis

Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement

Integrace Voice of Customer do měření Customer Experience
Abstract:
Disertační práce se zaměřuje na konsolidované měření zákaznické zkušenosti (Customer Experience), založené na dolování informací ze zákaznických dat v textové podobě (Voice of Customer). Hlavním cílem práce je vytvoření artefaktu v podobě multidimenzionálního datového modelu. V něm jsou kombinovány informace z textů zákazníků s dalšími strukturovanými zákaznickými daty pocházejících z různých zdrojů …more
Abstract:
The dissertation focuses on consolidated Customer Experience Measurement based on the integration of information mined from customer data in a textual form known as Voice of Customer (VoC). The main objective of this thesis is the creation of an artefact in the form of the Customer Experience multidimensional data model combining the information from textual VoC with other structured customer data …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 2. 2020
  • Supervisor: Ota Novotný
  • Reader: Klára Antlová, Josef Steinberger, Michal Pařízek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78568

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doctoral programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika