Budování značky v segmentu minerálních vod – Bc. Lukáš HVOZDECKÝ
Bc. Lukáš HVOZDECKÝ
Bakalářská práce
Budování značky v segmentu minerálních vod
The mineral waters brand building
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je podat přehled o možnostech a způsobech budování značky se zaměřením na minerální vody. V první části je popsána teorie brand buildingu s akcentem na osobnost značky a její positioning, praktická část informuje o situaci na českém trhu minerálních vod. Rozděluje jeho nejdůležitější subjekty z hlediska ekonomického a podle komunikačních aktivit a přístupů k budování značky …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to render summary of options and methods used in mineral water brand building. The first part is about brand building theory stressed on brand personality and its positioning, the practical part informs about the situation on Czech mineral waters´ market. It splits its most important subjects from economical point of view than according to the communication activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 5. 5. 2010
Identifikátor:
522
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HVOZDECKÝ, Lukáš. Budování značky v segmentu minerálních vod. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování a image značky DOBRÁ VODA
Klára Opletalová