Narušená komunikační schopnost u dítěte s ADHD – Bc. Gabriela SMETANOVÁ
Bc. Gabriela SMETANOVÁ
Diplomová práce
Narušená komunikační schopnost u dítěte s ADHD
Communication disability in children with the Attention deficit hyperactivity disorder.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá narušenou komunikační schopností u dítěte s ADHD. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, k jakým zlepšením či změnám po zavedení podpůrných opatření u daného žáka došlo, a to v období od září 2020 do září 2021.Teoretická část popisuje narušenou komunikační schopnost, dyslalii a ADHD. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum, který je proveden metodou případové studie …víceAbstract:
The diploma thesis deals with communication disability in children with the Attention deficit hyperactivity disorder. The main aim of the diploma thesis is to find out what improvements or changes have occurred after the introduction of support measures for the student, in the period from September 2020 to September 2021. The theoretical part describes the communication disability, dyslalia and Attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMETANOVÁ, Gabriela. Narušená komunikační schopnost u dítěte s ADHD. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Narušená komunikační schopnost u dětí s ADHD
Anna ČEDÍKOVÁ -
Logopedická intervence u žáka s narušenou komunikační schopností a syndromem hyperaktivity
Julie Báťková
Název
Vložil
Vloženo
Práva