Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce – Ing. Bc. Denisa BARTOŠOVÁ, DiS.
Ing. Bc. Denisa BARTOŠOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Analysis marketing communication of the chosen sporting event
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace zvolené sportovní akce. Cílem byla analýza stávající marketingové komunikace sportovní akce Zlatá tretra Ostrava, na jejímž základě byly následně zpracovány návrhy a doporučení. V metodologii výzkumu bakalářské práce byla aplikována metoda dotazování, kde technickým nástrojem marketingového výzkumu byl vlastní polostrukturovaný dotazník. Výstup …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing communication of the chosen sports event. The aim was to analyse the existing marketing communication of the sporting event Zlatá tretra Ostrava, on the basis of which proposals and recommendations were subsequently elaborated. In the research methodology of the bachelor thesis, the method of questioning was applied, where the technical tool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTOŠOVÁ, Denisa. Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Trenérství a sportovní výkonnost
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Michal Jedlička -
Inovativní versus adaptivní princip marketingové komunikace
Tomáš Cvrk -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská