Ing. Bc. Denisa BARTOŠOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce

Analysis marketing communication of the chosen sporting event
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace zvolené sportovní akce. Cílem byla analýza stávající marketingové komunikace sportovní akce Zlatá tretra Ostrava, na jejímž základě byly následně zpracovány návrhy a doporučení. V metodologii výzkumu bakalářské práce byla aplikována metoda dotazování, kde technickým nástrojem marketingového výzkumu byl vlastní polostrukturovaný dotazník. Výstup …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing communication of the chosen sports event. The aim was to analyse the existing marketing communication of the sporting event Zlatá tretra Ostrava, on the basis of which proposals and recommendations were subsequently elaborated. In the research methodology of the bachelor thesis, the method of questioning was applied, where the technical tool …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARTOŠOVÁ, Denisa. Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta