Vědecké činnosti pohledem dítěte předškolního věku – Pavlína Jakubcová
Pavlína Jakubcová
Bachelor's thesis
Vědecké činnosti pohledem dítěte předškolního věku
Preschool Child´s Perceptions of Science Activities
Abstract:
Bakalářská práce je výzkumného charakteru a zaměřuje se na prekoncepty dětí předškolního věku o vědeckých činnostech. Cílem práce je zjistit a popsat tyto prekoncepty. Teoretická východiska v úvodu práce představují podklad pro zpracování empirického šetření. Jsou zde vymezeny základní pojmy a teorie, vztahující se k této problematice. Empirická část se zabývá realizací kvalitativně orientovaného výzkumu …moreAbstract:
The bachelor thesis has a research character and it is focused on pre-school children´s pre-concepts of scholarly activities. The aim of the thesis is to find out and describe these pre-concepts. The theoretical resources in the introduction of the thesis represent a basis for empiric research processing. Basic concepts and theories relating to this issue are defined. The empiric part deals with an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jakubcová, Pavlína. Vědecké činnosti pohledem dítěte předškolního věku. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole pohledem budoucích učitelů mateřských škol
Alena Slováková -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
ICT podpora v badatelsky orientovaném vzdělávání matematice na 2. stupni základních škol.
Jacob MÍLEK -
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Renata Lukášová -
Komunikace učitele a dětí v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Alena Staňková -
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
Aneta Salitrníková