Analýza marketingové komunikace dopravního podniku – Jakub Beran
Jakub Beran
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace dopravního podniku
Marketing Communication Analysis of the Transport Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci Městského dopravního podniku Opava, a. s. Teoretická část práce je rozdělena na dvě kapitoly, kde se první kapitola zaměřuje na teoretická východiska marketingové komunikace a detailně popisuje marketingový mix služeb. Druhá teoretická část analyzuje Městský dopravní podnik Opava, a. s. Součástí této kapitoly jsou informace o městě a o MDPO …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze marketing communication of Opava Public Transit Company, joint-stock company. The theoretical part of the thesis is divided into two chapters. The first chapter focuses on the theoretical starting foundations of marketing communication and describes service marketing mix in detail. The second theoretical part gives analysis of Opava Public Transit Company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143358
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2021
- Supervisor: David Grendysa
- Reader: Katarína Urbanová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva