Analýza marketingové komunikace dopravního podniku – Jakub Beran
Jakub Beran
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace dopravního podniku
Marketing Communication Analysis of the Transport Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci Městského dopravního podniku Opava, a. s. Teoretická část práce je rozdělena na dvě kapitoly, kde se první kapitola zaměřuje na teoretická východiska marketingové komunikace a detailně popisuje marketingový mix služeb. Druhá teoretická část analyzuje Městský dopravní podnik Opava, a. s. Součástí této kapitoly jsou informace o městě a o MDPO …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze marketing communication of Opava Public Transit Company, joint-stock company. The theoretical part of the thesis is divided into two chapters. The first chapter focuses on the theoretical starting foundations of marketing communication and describes service marketing mix in detail. The second theoretical part gives analysis of Opava Public Transit Company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143358
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Katarína Urbanová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva