Aktuální trendy v sociálních sítích – Lucie Šenková
Lucie Šenková
Bakalářská práce
Aktuální trendy v sociálních sítích
Current trends on social networks
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je analýza aktuálních trendů na sociálních sítích se zaměřením na roky 2020 a 2021 a období Koronaviru. Cílem této práce analýza aktuálních trendů na sociálních sítích a identifikace těch nejpopulárnějších. Ty jsou poté blíže rozepsány. U jednotlivých trendů je také provedena analýza jejich popularity a zájmu v průběhu času s aktuálními daty. Na základě těchto informací …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is the analysis of current social networks trends with focus on the years of 2020 and 2021 and the Coronavirus period. The goal of this work is the analysis of current social networks trends and identifying the most popular ones. Those are subsequently closely described. For individual trends, an analysis was also made for their popularity and interest over time, with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83385
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Radim Čermák
- Oponent: Tomáš Sigmund
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83385
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vybraných aktuálních trendů na sociálních sítích na žáky 1. stupně základních škol
Michaela MARŠÍKOVÁ -
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
Anna Marie Bukovanská -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Aktuální trendy na sociálních sítích
Dinh Hung Nguyen -
Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití v oblasti gastronomie
Ondřej Navrátil -
Trendy v marketingových komunikacích na sociálních sítích na příkladu konkrétní firmy
Tomáš Zíka -
Současné reklamní trendy na sociální síti TikTok
Eva Kacířová -
Trendy na Instagramu a jejich analýza v rámci firemních účtů
Iveta Kleníková