Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví – Ing. Ondřej Hájek
Ing. Ondřej Hájek
Master's thesis
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Strategic management in construction industry
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá hloubkovou studií rodinné společnosti Granit Holec, spol. s r.o. a následně jejím porovnáním s nerodinným podnikem Deskform a.s. Cílem práce je rozpoznat silné a slabé stránky obou forem podnikání a posléze je na základě případových studií porovnat. Výstupem práce je návrh doporučení optimalizujících řízení rodinného podniku a obsahující návrhy na odstranění negativních specifik …viacAbstract:
The thesis deals with family business and provide depth study of Granit Holec, Ltd. and its comparison with non-family business Deskform. The aim is to recognize the strengths and weaknesses of both forms of business and then compare on the basis of case studies. The output of the thesis is a recommendation that optimizes the management of family business and offers a various solutions for the removal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qtbl4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský -
An assessment of strategic management practices used in a small Ghanaian owned business enterprise
Henry Larrious-Lartey -
The Present and Future of Strategic Human Resource Management in Business Practice
Emin Khankishiyev -
Management and Labour Organisation in the Video Game Industry - 'the Crunch'
Merey Tilepbergen -
Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání
Jiří Čadek -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
Etické chování rodinného podniku jako konkurenční výhoda
Naďa Červenková -
Marketingová vitalita rodinného podniku jako konkurenční výhoda
Adam Jakubal