Bc. Eva Slováčková

Master's thesis

Analýza sociálně marketingových kampaní v ČR

Analysis of Social Marketing Campaigns in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou užívání tabákových výrobků a protikuřáckými kampaněmi v České republice v období od roku 2010 do roku 2020. Cílem práce je analyzovat a popsat situaci závislosti na tabáku v České republice, dále analyzovat a komparovat protikuřácké kampaně v České republice, a nakonec vytvořit návrhy ke zvýšení efektivity protikuřáckých kampaní v České republice. Cílů bylo dosaženo …more
Abstract:
The Master´s dissertation deals with the use of tobacco products and anti-smoking campaigns in the Czech Republic in the period from 2010 to 2020. The aim is to analyze and describe the situation of tobacco dependence in the Czech Republic, then to analyze and compare anti-smoking campaigns in the Czech Republic and to create proposals to increase the effectiveness of anti-smoking campaigns in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze