Ester Jagobová

Bakalářská práce

Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu

Package and Product Label from the Perspective of Neuromarketing
Anotace:
Hlavním cílem této práce je pomocí metody Eye-Tracking zjistit, do jaké míry obal a etiketa produktu ovlivňuje nákupní rozhodování spotřebitele. K ověření tohoto cíle bude použitý neuromarketingový přístup. Jako vedlejší cíl této závěrečné práce je vytvořit doporučení, pro tvorbu ideálního obalu a etikety. K dosažení výše uvedených cílů budou využity grafické programy, k tvorbě návrhů obalů a dotazníkové …více
Abstract:
The main objective of this work is to determine the extent to which the packaging and product label affects the purchasing decisions of the consumer. Neuromarketing approach will be used to verify this goal. As a secondary objective of this final work is to make recommendations for creating ideal packaging and labels. To achieve the above objectives, graphical programs will be used to create package …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace