Ing. Mgr. Richard Lacko

Diplomová práce

Návrh trakčního systému 2×25 kV, 50 Hz

Proposal of Traction System 2×25 kV, 50 Hz
Anotace:
Práce se zabývá problematikou trakčního napájecího systému 2×25 kV, 50 Hz (AT systém), který je perspektivní zejména pro vysokorychlostní železniční dopravu a pro zvláštní účely. První část obsahuje obecný popis trakčního systému 1×25 kV, 50 Hz a 2×25 kV, 50 Hz. Druhá část je věnována teoretickému popisu náhradních elektrických obvodů prvků AT systému. Třetí část je zaměřena na popis možných metod …více
Abstract:
This thesis deals with the problems of the traction power supply 2×25 kV, 50 Hz (AT system) which is perspective especially for the high-speed rail transport and for the special purpose. The first section provides a general description of the traction system 1×25 kV, 50 Hz and 2×25 kV, 50 Hz. The second part is devoted to the theoretical description of the spare circuit elements of the AT system. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Radovan Doleček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lacko, Richard. Návrh trakčního systému 2×25 kV, 50 Hz. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera