Nákupní chování spotřebitelů služeb cestovního ruchu v období koronavirové krize – Pavla Kopřivová
Pavla Kopřivová
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitelů služeb cestovního ruchu v období koronavirové krize
Purchasing Behaviour of Tourism Services Consumers during the COVID-19 Crisis
Anotace:
Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření komparovat nákupní chování spotřebitelů služeb cestovního ruchu v období koronavirové krize let 2021 a 2022.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.