Tereza Görschelová

Bakalářská práce

Vliv značky zaměstnavatele na rozhodování studentů VŠE o budoucím zaměstnání

Impact of the employer’s brand on students from VŠE and their decision about a future employer
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký vliv má budování značky zaměstnavatele na studenty Vysoké školy ekonomické v Praze při rozhodování o budoucím zaměstnavateli. Teoretická část práce přibližuje témata značky zaměstnavatele a HR marketingu, která jsou aktuální vzhledem k situaci na trhu práce v České republice. V praktické části je analyzován vztah studentů k nabízeným charakteristikám zaměstnavatelů …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out, how employer’s brand influences students of the University of Economics in Prague during their decision-making process about a future employer. The theoretical part of the thesis explains the topic of employer brand and HR marketing, that are current regarding the situation on the labour market in the Czech Republic. The practical part analyses a student …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
  • Vedoucí: Marcela Palíšková
  • Oponent: David Šmíd

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73435