Inkluze z pohledu ředitelů jihočeských základních škol – Bc. Barbora KOPECKÁ
Bc. Barbora KOPECKÁ
Diplomová práce
Inkluze z pohledu ředitelů jihočeských základních škol
The perception of inclusive education from the perspective of southbohemian primary schools principals
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem inkluze v České republice, s užším zaměřením na jihočeské základní školy. Její teoretická část definuje inkluzi a s ní provázané pojmy. Vysvětluje náplň práce odborníků, kteří se inkluzivním vzděláváním zabývají, a poradenských pracovišť. Blíže jsou představeni také žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem výzkumu je zjistit, jak na inkluzivní vzdělávání pohlížejí …víceAbstract:
The thesis addresses the topic of inclusion in the Czech Republic, with a specific focus on elementary schools in South Bohemia. The theoretical part defines inclusion and related terms. It explains the roles of professionals involved in inclusive education and counseling centers. It also provides a closer look at students with special educational needs. The aim of the research is to determine how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Luboš Krninský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPECKÁ, Barbora. Inkluze z pohledu ředitelů jihočeských základních škol. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / ČJsn-SVsn
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Integrace a inkluze v základních školách
Anežka Salabová -
Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu ředitelů mateřských škol
Kamila Halešová -
Asistent pedagoga v procesu integrace a inkluze
Veronika Pozlerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
5. 7. 2024