Rebranding značky: prípadová štúdia Garnier – Radovan Veselý
Radovan Veselý
Diplomová práce
Rebranding značky: prípadová štúdia Garnier
Rebranding značky: případová studie Garnier
Anotace:
Práce se zabývá problematikou rebrandingu nebo změny značky na konkrétním případě z České Republiky. Cílem práce je přijít s konkrétní strategií kampaně rebrandingu pro značku Garnier Naturals. Hlavním přínosem práce je určení jednak obecných pravidel rebrandingu jakož i stanovení konkrétního procesu na základě atributů rebrandovane značky Garnier Naturals. V teoretické části je sesbíraná teorie značky …víceAbstract:
The thesis is about the topic of rebranding on a concrete case from the Czech Republic. The main goal of this thesis is to find a strategy for the rebranding campaign of the Garnier Naturals brand. The key benefits of the paper are the summarization of the rebranding process in general as well as concrete process for the Garnier Naturals brand. In the theoretical part of the paper is the theory behind …víceAbstract:
Práca sa zaoberá problematikou rebrandingu alebo zmeny značky na konkrétnom prípade z Českej Republiky. Cieľom práce je prísť s konkrétnou stratégiou kampane rebrandingu pre značku Garnier Naturals. Hlavným prínosom práce je určenie jednak všeobecných pravidiel rebrandingu ako aj stanovenie konkrétneho procesu na základe atribútov rebrandovanej značky Garnier Naturals. V teoretickej časti je zozbieraná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31188
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Mária Sochorová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31188
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.