Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě – Eliška Prokšíková
Eliška Prokšíková
Bachelor's thesis
Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
The Attitude of 14 and 15 Years Old Children Towards Television and Television Advertising
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá postojem dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě. Cílem práce je na základě výzkumného šetření zjistit postoj dané cílové skupiny k televizi a k televizním reklamám. V teoretické části je stručně přiblížen historický vývoj reklamy a televize, výhody a limity televizní reklamy, kodex reklamy a vyspělost dětí v období pubescence. Kvalitativní výzkum, který …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the attitude of 14 and 15 years old children towards television and television advertising. The goal of the bachelor thesis is, through the research, to find out attitudes of the target group towards television and television advertising. The theoretical part is focused on historical development of advertising and television, advantages and disadvantages of TV advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prokšíková, Eliška. Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications