Chancen und Herausforderungen für tschechische Anbieter auf dem deutschen Weinmarkt – Lenka VEBEROVÁ
Lenka VEBEROVÁ
Bachelor's thesis
Chancen und Herausforderungen für tschechische Anbieter auf dem deutschen Weinmarkt
Opportunities and Challenges for Czech Suppliers on the German Wine Trade Market
Abstract:
The aim of this work is to map out the area of the wine marketing in Czech-German trade, based on the information obtained to determine whether it makes sense to support the Czech-German cooperation in the area, to determine the opportunities and risks involved for Czech wine traders on the German market and, subsequently, confront the observations with the current state and evaluate it. Main focus …moreAbstract:
Cílem této práce je zmapovat oblast vinařského marketingu v česko-německém obchodu, na základě získaných informací zjistit, jestli má smysl podpořit česko-německou spolupráci v této oblasti, určit, jaké jsou šance a rizika pro české obchodníky s vínem na německém trhu a následně tento poznatek konfrontovat se současným stavem a vyhodnotit ho. Hlavní náplň a přínos práce spočívá v poskytnutí informací …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEBEROVÁ, Lenka. \textit{Chancen und Herausforderungen für tschechische Anbieter auf dem deutschen Weinmarkt}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Philosophy and Arts. 2017. Available from: https://theses.cz/id/d40jt5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VEBEROVÁ, Lenka. Chancen und Herausforderungen für tschechische Anbieter auf dem deutschen Weinmarkt. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / field:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE PRO TEMPLÁŘSKÉ SKLEPY ČEJKOVICE
Kateřina Huňařová -
Komunikace programů vinařské turistiky
Denisa Krišpínová -
Vinařská turistika na Znojemsku - marketingová komunikace pro Vinobus
Radka Houšťová -
Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice
Jana BLAŤÁKOVÁ -
Návrh marketingové komunikace vinařské oblasti
Veronika Vavřinová -
Digitální komunikace vybraného vinařství
Klára Prchalová -
Strategie komunikace vinařské turistiky v regionu jižní Moravy
Simona Nevědělová