Chancen und Herausforderungen für tschechische Anbieter auf dem deutschen Weinmarkt – Lenka VEBEROVÁ
Lenka VEBEROVÁ
Bakalářská práce
Chancen und Herausforderungen für tschechische Anbieter auf dem deutschen Weinmarkt
Opportunities and Challenges for Czech Suppliers on the German Wine Trade Market
Abstract:
The aim of this work is to map out the area of the wine marketing in Czech-German trade, based on the information obtained to determine whether it makes sense to support the Czech-German cooperation in the area, to determine the opportunities and risks involved for Czech wine traders on the German market and, subsequently, confront the observations with the current state and evaluate it. Main focus …víceAbstract:
Cílem této práce je zmapovat oblast vinařského marketingu v česko-německém obchodu, na základě získaných informací zjistit, jestli má smysl podpořit česko-německou spolupráci v této oblasti, určit, jaké jsou šance a rizika pro české obchodníky s vínem na německém trhu a následně tento poznatek konfrontovat se současným stavem a vyhodnotit ho. Hlavní náplň a přínos práce spočívá v poskytnutí informací …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEBEROVÁ, Lenka. Chancen und Herausforderungen für tschechische Anbieter auf dem deutschen Weinmarkt. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE PRO TEMPLÁŘSKÉ SKLEPY ČEJKOVICE
Kateřina Huňařová -
Komunikace programů vinařské turistiky
Denisa Krišpínová -
Vinařská turistika na Znojemsku - marketingová komunikace pro Vinobus
Radka Houšťová -
Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice
Jana BLAŤÁKOVÁ -
Návrh marketingové komunikace vinařské oblasti
Veronika Vavřinová -
Digitální komunikace vybraného vinařství
Klára Prchalová -
Strategie komunikace vinařské turistiky v regionu jižní Moravy
Simona Nevědělová