Přínos student brand managera pro povědomí o značce – Dan Janík
Dan Janík
Master's thesis
Přínos student brand managera pro povědomí o značce
Contribution of Student Brand Manager to brand awareness
Abstract:
Práce se zaměřuje na veškeré aspekty týkající se pozice Student Brand Manager a na marketingový výzkum, který má za účel podpořit tvrzení o přínosu Student Brand Managera v universitním městě. Práce obsahuje teoretické základy k pochopení tohoto tématu a věnuje se popisu společnosti Red Bull s důrazem na rozbor všech pozic, se kterými Student Brand Manager přijde během své práce do styku, tak, aby …moreAbstract:
The work focuses on all aspects related to the position of Student Brand Manager and marketing research, which is intended to support the claim of the benefits of Student Brand Manager in the university town. The work includes theoretical basis for understanding this topic and is dedicated to the description of Red Bull, with emphasis on analysis of all positions with which Student Brand Manager comes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34895
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2013
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Alexander Bunčák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34895
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Contribution of student brand manager
Adam Kostka -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Ermela Likaj -
Medical research online: the genre of research article abstract
Monika JAVORKOVÁ