Monika Kováčiková

Bakalářská práce

Strategické marketingové reakcie firmy na krízu

Companys Strategic Marketing Response to Crisis
Abstract:
Theoretical content of the first chapter in the final thesis describes changes in customer´s demands in the global market in periods of market turbulence and consequent adaptation of corporate product line. The second part – analyticalis creating the core of the thesis, where we compare the knowledge gained from the study of literature and literature which is used in conditions of Slovak economic practice …více
Abstract:
Obsahom teoretickej časti prvej kapitoly záverečnej práce je popísanie zmien v požiadavkách zákazníkov na globálnom trhu v období trhovej turbulencie a z toho vyplývajúce prispôsobenie firemnej produktovej línie. Druhá časť – analytická, tvorí jadro práce, kde porovnávame nadobudnuté vedomosti z odbornej literatúry zo štúdia a odbornej literatúry s využitím v podmienkach slovenskej hospodárskej praxe …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Milan Hudec
  • Oponent: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.