Strategické marketingové reakcie firmy na krízu – Monika Kováčiková
Monika Kováčiková
Bakalářská práce
Strategické marketingové reakcie firmy na krízu
Companys Strategic Marketing Response to Crisis
Abstract:
Theoretical content of the first chapter in the final thesis describes changes in customer´s demands in the global market in periods of market turbulence and consequent adaptation of corporate product line. The second part – analyticalis creating the core of the thesis, where we compare the knowledge gained from the study of literature and literature which is used in conditions of Slovak economic practice …víceAbstract:
Obsahom teoretickej časti prvej kapitoly záverečnej práce je popísanie zmien v požiadavkách zákazníkov na globálnom trhu v období trhovej turbulencie a z toho vyplývajúce prispôsobenie firemnej produktovej línie. Druhá časť – analytická, tvorí jadro práce, kde porovnávame nadobudnuté vedomosti z odbornej literatúry zo štúdia a odbornej literatúry s využitím v podmienkach slovenskej hospodárskej praxe …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/b27g4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Milan Hudec
- Oponent: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.