Intertextovost v publicistice – Bc. Kateřina BLAŽKOVÁ
Bc. Kateřina BLAŽKOVÁ
Diplomová práce
Intertextovost v publicistice
Intertextuality in publicism
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat výrazové prostředky mezitextového navazování v publicistice a posoudit, zda napomáhají ke zpřístupnění obsahu novin, či nikoliv. K tomuto účelu jsme analyzovali všechny aspekty mezitextového vztahu. Vedle forem aluzí a citátů, signály aluzí, repertoár pretextů a jejich modifikace. Věnujeme pozornost způsobu, jakým se intertextové aluze podílí na významové výstavbě navazujícího …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe intertextual relations in daily press and further to assess if they help to make the newspaper content more understandable or not. To reach this aim it was necessary to analyse all aspects of intertextual relations. We classify forms and markers of allusions. Overview of original texts and theirs modifications is presented. Additionally, we assess how allusions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Zveřejnit od: 28. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLAŽKOVÁ, Kateřina. Intertextovost v publicistice. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
14. 8. 2013