Audiovizuální prostředky jako podpora výuky programování ve SCRATCHi – Ondřej KUBÍK
Ondřej KUBÍK
Bakalářská práce
Audiovizuální prostředky jako podpora výuky programování ve SCRATCHi
Audiovisual means to support the teaching of programming in SCRATCH
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vhodně navrhnout a vytvořit videonávody za účelem podpory vizualizace a názornosti programování v prostředí Scratch pro předmět Základy programování. Předmět je součástí studijního plánu studentů, kteří mohou v budoucnu působit jako učitelé informatiky na 2. stupni základní školy. V teoretické části práce jsou popsané výukové metody a formy, do kterých můžeme vhodně zařadit …víceAbstract:
The main goal of my bachelor thesis is to design and make video manual for the purpose of visualization and clarity of programming in the system Scratch for the subject the Basis of the programming. The subject is part of the studying plan for the students, who could be teachers of the informatics in the secondary school in the future. In the theoretic part of my work, I describe study methods and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÍK, Ondřej. Audiovizuální prostředky jako podpora výuky programování ve SCRATCHi. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační a komunikační technologie - Tělesná výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.