Analýza aktivní a pasivní slovní zásoby dětí v předškolním věku – Bc. Lenka Cestrová
Bc. Lenka Cestrová
Master's thesis
Analýza aktivní a pasivní slovní zásoby dětí v předškolním věku
An Analysis of Active and Passive Vocabulary of Children in Preschool Age
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza aktivní a pasivní slovní zásoby dětí v předškolním věku. První kapitola shrnuje poznatky o psychomotorickém a řečovém vývoji předškolního dítěte. Druhá kapitola představuje nejčastější narušení komunikační schopnosti v předškolním věku a nabízí náměty pro logopedickou prevenci. Třetí kapitola shrnuje možnosti diagnostiky řeči dítěte předškolního věku. Čtvrtá …viacAbstract:
The main goal of the master's thesis is an analysis of active and passive vocabulary of preschool children. The first chapter summarizes knowledge of psychomotor and speech development. The second chapter introduces the most common speech disorders in preschool age and offers suggestions for preventing speech disorders. The third chapter summarizes the possibilities of diagnostics of preschool child …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wrn8h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika slovní zásoby u dětí předškolního věku
Zuzana Vlašánková -
Diagnostika jazykových schopností u dětí s vývojovou dysfázií
Iva Žáková -
Diagnostika komunikačních schopností dětí předškolního věku v oblasti morfologické a lexikální
Dana Zerhauová -
Vývoj řeči předškolního dítěte a jeho diagnostika
Lucie Kallabová -
Diagnostika morfologicko-syntaktické a lexikálně-sématické roviny u dětí předškolního věku
Petra Pražanová -
Diagnostika jazykových kompetencí u dítěte-cizince předškolního věku
Jitka Dohnalová -
Diagnostika pasivní slovní zásoby u předškolních dětí s výrazně narušenou expresivní složkou řeči
Jana Šmelková -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova