Vztah mezi obratem a zvukem ve filmu Modrý samet režiséra Davida Lynche – Mgr. Tomáš Vágner
Mgr. Tomáš Vágner
Bakalářská práce
Vztah mezi obratem a zvukem ve filmu Modrý samet režiséra Davida Lynche
Picture and Sound Correlation in the David Lynch's Film Blue Velvet
Anotace:
Ve této bakalářské práci jsme se zabývali především povahou zvukové a vizuální stránky filmu a jejich vzájemným vztahem. Nejdříve jsme obecně vymezili roli zvuku a hudby ve filmu a následně jsme se věnovali autorům zvuku a obrazu ve filmu Modrý samet, kterými jsou především Angelo Badalamenti a David Lynch. Hlavní část naší práce spočívá v analýze audiovizuální složky filmu Modrý samet, který je výjimečný …víceAbstract:
In this theses we were trying to focus on the correlation between sound and image in film culture. First we defined the role of sound and music in film and we also attended to the authors of sound, music and picture of the film Blue Velvet - Angelo Badalamenti and David Lynch. The main part of this paper consists in analysis of the audio section of the Blue Velvet, which is unique for its relation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pfxtd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj zvukového oddělení Filmového studia Barrandov a analýza produkční kultury zvukových mistrů v letech 1939 –1959
Radka Matějíčková -
Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
Nicolas Henry Atcheson -
Hudební dramaturgie ve filmech Davida Lynche
Ondřej Černohorský -
Zvuková dramaturgie ve filmech Darrena Aronofského
Michael Kocáb -
Obrazové využití symbolu ve filmu s příkladovou studií filmu Marketa Lazarová
Leoš Hruban -
Naděje ve filmu Andreje Arseňjeviče Tarkovského
Pavel Zarodňanský -
Analýza role hudby a zvuku ve filmu The Shining
Monika Bártíková -
Henrik Ibsen na divadle, ve filmu a v rozhlase
Žaneta Caletková