Sprachanimation als alternative Unterrichtsform des Deutschen für Schüler mit spezifischen Lernstörungen – Bc. Barbora KUNEŠOVÁ
Bc. Barbora KUNEŠOVÁ
Master's thesis
Sprachanimation als alternative Unterrichtsform des Deutschen für Schüler mit spezifischen Lernstörungen
Language animation as an alternative form of teaching German language to pupils with the specific learning disorders
Abstract:
This thesis examines if a language animation could function as an alternative form of teaching German to pupils with specific learning disorders. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part presents the language animation, specific learning disorders and theoretical assumptions, how and in what language animation could help dyslectics. The practical part is devoted …viacAbstract:
Tato diplomová práce zkoumá, zda by mohla jazyková animace představovat vhodnou alternativní formu výuky němčiny pro žáky se specifickými poruchami učení. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je představena jazyková animace, specifické poruchy učení a teoretické předpoklady, jak a v čem by jazyková animace mohla dyslektikům pomoci. Praktická část je věnována vyhodnocení …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Salcmanová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNEŠOVÁ, Barbora. \textit{Sprachanimation als alternative Unterrichtsform des Deutschen für Schüler mit spezifischen Lernstörungen}. Online. Diplomová práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/d4n1sk/.
Jak správně citovat práci
KUNEŠOVÁ, Barbora. Sprachanimation als alternative Unterrichtsform des Deutschen für Schüler mit spezifischen Lernstörungen. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní forma výuky - Den první pomoci
Petr MATOUCH -
Úniková hra v matematice na prvním stupni základní školy s alternativní formou výuky
Lukáš BUMBA -
Předsudky rodičů vůči alternativním formám výuky
Linda Krištůfková -
Doučování jako specifická forma podpory sociální integrace romských dětí
Edita BENEŠOVÁ -
Alternativní metody a formy ve výuce zeměpisu 2. stupně základní školy na příkladu tematického celku "Přírodní sféry Země"
Pavel FORMAN -
Využitelnost organizačních forem výuky a výukových metod alternativních škol v běžných základních školách
Martina WEISFEITOVÁ -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková