HRUBÝ, Martin. \textit{Vnímání značky Mercedes-Benz na českém trhu s prémiovými osobními automobily}. Online. Master's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/d4pd9f/.
HRUBÝ, Martin. <i>Vnímání značky Mercedes-Benz na českém trhu s prémiovými osobními automobily</i>. Online. Master's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/d4pd9f/.
HRUBÝ, Martin. Vnímání značky Mercedes-Benz na českém trhu s prémiovými osobními automobily. Online. Master's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/d4pd9f/.
@MastersThesis{Hruby2017thesis,
AUTHOR = "Hrubý, Martin",
TITLE = "Vnímání značky Mercedes-Benz na českém trhu s prémiovými osobními automobily [online]",
YEAR = "2017 [cit. 2024-10-17]",
TYPE = "Master's thesis",
SCHOOL = "College of Economics and ManagementPraha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/d4pd9f/",
}
@MastersThesis{Hruby2017thesis,
AUTHOR = {Hrubý, Martin},
TITLE = {Vnímání značky Mercedes-Benz na českém trhu s prémiovými osobními automobily},
YEAR = {2017},
TYPE = {Master's thesis},
INSTITUTION = {College of Economics and Management},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/d4pd9f/},
URL_DATE = {2024-10-17},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Hrubý
| jméno = Martin
| instituce = College of Economics and Management
| titul = Vnímání značky Mercedes-Benz na českém trhu s prémiovými osobními automobily
| url = https://theses.cz/id/d4pd9f/
| typ práce = Master's thesis
| vedoucí =
| rok = 2017
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-17
| poznámka =
| jazyk =
}}