Bc. Daniel Košč

Bakalářská práce

Automated Problem Generation for Cybersecurity Games

Automated Problem Generation for Cybersecurity Games
Anotace:
Kyberbezpečnostné hry sú úspešným nástrojom na školenie súčasných alebo vzdelávanie nových odborníkov pre uspokojenie rýchlo rastúceho dopytu v tejto oblasti. Práve preto sme vytvorili mechanizmus založený na hrách, ktorý umožňuje efektívnejšie testovať zručnosti v oblasti kybernetickej bezpečnosti a eliminovať podvádzanie. Študent dostane personalizovaný sandbox, ktorý predstavuje herné prostredie …více
Abstract:
Cybersecurity games are a successful tool for training current experts or educating new ones to satisfy fast-growing demand in this area. Therefore we created a mechanism based on the games, to test cyber- security skills more effectively and eliminate cheating. The student is provided with a personalized sandbox that represents a game envi- ronment with generated random values and flags for each individual …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 7. 2021
  • Vedoucí: RNDr. Jan Vykopal, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Valdemar Švábenský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačové sítě a komunikace

Práce na příbuzné téma