Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport – Quyet Ho Si
Quyet Ho Si
Master's thesis
Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Strategic Analysis and its impacts on company's marketing mix Gentleport
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou strategie prodejny (značky) Gentleport na trhu. Gentleport obchoduje s pánskými doplňky dovozenými z Anglie. Teoretická část obsahuje základní pojmy a definice, které jsou dále využívány v praktické části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí, které obsahuje významné subjekty (konkurence, dodavatel …viacAbstract:
This thesis analyzes the strategy of introducing store (brand) Gentleport on the market that trades with men's accessories imported from England. Theory contains basic concepts, definitions, which will be used in the practical part. The practical part includes introduction of the company and marketing mix analysis, marketing environmental analysis, which includes a significant number of subjects (competitors …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53235
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2017
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Michael Horovič
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53235
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový obchod
Tomáš Jelínek -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu
Michal Weigel -
Aplikace trendů marketingové komunikace na internetový obchod společnosti Fourty-two, s.r.o.
Kateřina Škáchová