Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu – Mgr. Jan Tuška
Mgr. Jan Tuška
Master's thesis
Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu
The Importance of Influencer Marketing and its Effective Usage on Instagram
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá Influencer marketingem na sociální síti Instagram. Práce měla dva cíle. Zaprvé, zjistit, zda dotazované osoby hodnotí Influencer marketing na In-stagramu jako efektivní nástroj marketingové komunikace. Zadruhé, na základě zodpově-zení výzkumné otázky navrhnout efektivnější influencer-marketingovou kampaň. Odpo-věď na hlavní výzkumnou otázku byla získána pomocí analýzy …viacAbstract:
This thesis deals with Influencer marketing on Instagram. This work has been divided into two main goals. Firstly, to find out if interviewed persons evaluate Influencer marketing as an effective marketing communication tool. Secondly, based on findings coming from practical part, to design a more effective influencer marketing campaign. Answers to main research question were obtained by the analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Milan Banyar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TUŠKA, Jan. \textit{Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu} Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/d56erz/. [cit. 2024-04-17].
Jak správně citovat práci
Tuška, Jan. Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích
Zuzana Šedivá -
Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů
Dominika Pyszková