Marketing orientovaný na dárce krve a plazmy – Bc. Libor JANKŮ
Bc. Libor JANKŮ
Diplomová práce
Marketing orientovaný na dárce krve a plazmy
Targeted marketing in healthcare
Anotace:
Diplomová práce se ve svém obsahu věnuje marketingu orientovanému na dárce krve a plazmy. Hlavním cílem práce je získat data o dárcích krve transfuzního oddělení Fakultní nemocnice Olomouc a na základě těchto dat následně vyhodnotit a navrhnout zaměření marketingového plánu. pro transfuzní oddělení. Teoretická část práce komplexně představuje problematiku marketingu ve zdravotnictví, se zaměřením na …víceAbstract:
The content of the diploma thesis focuses on marketing oriented towards blood and plasma donors. The main objective of the thesis is to obtain data on blood donors of the blood transfusion department of the University Hospital Olomouc and on the basis of this data to evaluate and propose a marketing plan for the transfusion department. The theoretical part of the thesis comprehensively presents the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Zimmermannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANKŮ, Libor. Marketing orientovaný na dárce krve a plazmy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta zdravotnických vědMagisterský studijní program / obor:
Organizace a řízení ve zdravotnictví / Organizace a řízení ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
4. 5. 2024