Hugo PELIKÁN

Bakalářská práce

Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení

Internet Marketing of Collective Accommodation Facilities
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji, blíže se věnuje nárokům na kvalitní webové stránky a zmiňuje specifika marketingu v sektoru ubytovacích služeb. Podává základní informace o metodách marketingového výzkumu dále aplikovaných v praktické části. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zkoumá využívání internetového marketingu v sektoru ubytovacích služeb, reflektuje …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis deals with internet marketing and its tools. It is engaged in quality website requirements and it mentions marketing particularities in the accommodation service sector. It provides basic information about methods of marketing research applied further on in the practical part. The practical part, using a questionnaire, examines the use of Internet marketing in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Skalka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PELIKÁN, Hugo. Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing