Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele – Bc. David Cvrkal, BSBA
Bc. David Cvrkal, BSBA
Master's thesis
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Modern Marketing and its Influence on Consumer Purchase Decisions
Abstract:
Vliv moderního marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele je v dnešním globálním a hyperkonkurenčním světě velmi významným jevem a skutečností. Společnosti, které rozpoznaly a dostatečně rychle do svých obchodních strategií aplikovaly sílu a důležitost moderního marketingu, slaví úspěch a získávají tak nejen konkurenční výhodu, ale hlavně nové loajální klienty. Aktuálnost zvoleného tématu potvrzuje …moreAbstract:
The influence of modern marketing on consumer´s buying decisions in today's global and hyper-competitive world is a very important fact and reality. Companies that recognized the power and importance of modern marketing and quickly applied it into their business strategies achieve success and gain not only a competitive advantage but new and loyal clients as well. The situation on the market of financial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dw0ax/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The European alternatives to the liberal economies after the First World War: the authoritarian and conservative economic models of Spain and Portugal and the centrally planned economy of Czechoslovakia
Matteo Serra -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Alternativní životní styly a chování spotřebitele
Veronika Rejčová -
Vliv technologického pokroku na nákupní chování zákazníků
Jusuf Nawabi -
Moderní technologie v retailu
Lucie Pokorná -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko